14-06-2024

Celebrem l'English week

Un any més celebrem l'English Week a l'escola

Celebrem l'English week

Aquesta setmana, la nostra escola ha viscut una experiència inoblidable amb la celebració de l'English Week, unes jornades dedicades a l'aprenentatge i la diversió en anglès. Les activitats han estat dissenyades per fomentar l'ús de la llengua anglesa de manera lúdica i interactiva, implicant a tots els alumnes i creant un ambient festiu i educatiu.

Gimcanes dirigides pels alumnes de Sisè

Els veritables protagonistes d'aquesta setmana han estat els alumnes de sisè, que han fet un treball excel·lent com a monitors de les gimcanes. Han demostrat responsabilitat, lideratge i molta energia, liderant les diferents activitats amb gran entusiasme. Gràcies a la seva implicació, tots els participants han pogut gaudir d'unes jornades plenes de diversió.

La diversitat d'activitats ha estat un dels punts forts de l'English Week. Cada dia, els alumnes han pogut participar en diferents jocs i tallers, tots ells dissenyats per practicar l'anglès de manera amena i creativa.

L'English Week ha estat tot un èxit gràcies a la participació entusiasta de tots els alumnes i a la dedicació dels alumnes de sisè com a monitors. Aquestes jornades han permès a tots els participants millorar les seves habilitats en anglès mentre es divertien i feien nous amics. Sens dubte, repetirem aquesta experiència l'any vinent!

Gràcies a tots per la vostra implicació i per fer d'aquesta setmana una experiència tan especial!

No items found.