serveis

Què oferim?

Acollida matinal

L'acollida matinal a l'escola és un servei que permet a les famílies deixar els seus fills i filles abans de l'inici de les classes, de 8 a 9 del matí.

Durant aquest temps, els infants estan amb monitors i participen en activitats.

Espai migdia

L'Espai Migdia a l'escola inclou el menjador amb un menú mensual, supervisat per monitors. Les quotes finançament serveixen per aquest servei. Les normes asseguren un comportament adequat durant aquest període, mantenint un entorn segur i ordenat.

Menú del mes

Programació del mes

Equip de monitors

Quotes de menjador

Planificació espai migdia

Normes de funcionament

Extraescolars

Les activitats extraescolars són opcions educatives i recreatives fora de l'horari escolar. Aquestes inclouen judo, ball, funky, zumba, gimnàstica rítmica, patinatge, trampolí, karate, ioga, espai d'arts, escacs i altres. Ajuden els infants a explorar interessos i desenvolupar habilitats més enllà del currículum acadèmic.

Activitats extraescolars 23/24

Casal d'estiu

Un casal d'estiu és un programa recreatiu per als nens durant les vacances d'estiu.

Inclou diverses activitats com jocs, esports, arts i manualitats, amb l'objectiu de proporcionar-los una experiència divertida i educativa durant les vacances.

Comissió de Casals i Colònies