17/06/2024

Kids and Us: Teatre i diversió en anglès per a tots

Aquesta setmana, els nostres alumnes han gaudit d'unes jornades plenes d'aprenentatge i diversió gràcies a la col·laboració amb Kids and Us. Aquesta organització ha estat l'encarregada d'oferir una sèrie d'activitats en anglès per a totes les edats.

Kids and Us: Teatre i diversió en anglès per a tots

Teatre en Anglès per als més petits

Els infants d'I3, I4, I5 i Primer han tingut l'oportunitat de veure una obra de teatre en anglès, organitzada per Kids and Us. Aquesta activitat ha estat molt ben rebuda pels nens i nenes, que s'han endinsat en la màgia del teatre.

Activitats lúdiques per als alumnes de 2n a 6è

Els alumnes de 2n a 6è també han gaudit de diverses activitats lúdiques dissenyades per Kids and Us. Jocs, tallers i altres dinàmiques en anglès han fet que els nostres alumnes es divertissin mentre milloraven les seves habilitats lingüístiques.

Ha estat una setmana molt enriquidora per a tots! Moltes gràcies a Kids and Us per la seva implicació i per oferir-nos aquestes activitats tan especials.

No items found.