3 de desembre, 2023

Santa Cecília

El passat 23 de Novembre vem celebrar Santa Cecília

Santa Cecília

El passat dijous 23 de novembre vam celebrar Santa Cecília, patrona dels músics. Vam realitzar diferents activitats al llarg de la jornada. Al matí vam poder assistir a un concert ofert per els profes de l’EMAC (l’Escola de Música que ofereix classes particulars al migdia), un trio de saxo, trombó i guitarra elèctrica. Després del pati, vam realitzar l’activitat “Regalem cançons”, on una colla de petits reb una colla de grans per intercanviar-se cançons. A la tarda vam fer el “Concert Itinerant”, on diferents alumnes de l’escola estudiants de música van oferir-nos el seu repertori en diferents espais del pati, el públic anava passejant per anar-los a escoltar… Una sorpresa vam tenir: una exalumna de l’escola molt estimada per tots. Gràcies per venir, Júlia!

Aquí us deixem algunes fotos de record:

No items found.