30 de gener, 2024

Visita al Planetari Municipal de Barcelona

Els alumnes de 3r hem pujat al Planetari

Visita al Planetari Municipal de Barcelona

La setmana passada els i les alumnes de 3r hem pujat fins el Barri d’Horta-Guinardó per fer una maravellosa classe magistral sobre l’Univers.

Des de l’any 1972 el Planetari és a l’Escola del Mar, amb l’objectiu d’oferir recursos per facilitar el coneixement de l’univers i l’estudi de l’astronomia. El planetari consta de diferents projectors que permeten reproduir la posició i el moviment dels astres de manera que podem simular el cel que es veuria en qualsevol època de l’any, a qualsevol lloc concret de la Terra. La cúpula té incorporada una silueta a l’horitzó que simula els edificis i els trets geogràfics característics de Barcelona per facilitar l’orientació.

En aquesta activitat, partint del que podem observar a simple vista, hem explorat els moviments de la Terra, el Sistema Solar i que hi ha més enllà.

Ha sigut molt interessant i el millor de tot és que podem repetir anant amb la família!

No items found.